Esisilda lahti võttes esialgu ei tundunud, et midagi võiks valesti olla aga ometigi see ei töötanud.
Lähemal vaatlusel ikkagi selgus, et teo hambad olid kulunud ja teo otsa laager oli veerandi oma laagrikuulidest kaotanud. Viimane viga paistab uazi sildadel tüüpprobleem olema. Ning ilmselt nende vigade ja selle, et sild oli õli liivasegu täis tulemusel viskas kulunud tigu lihtsalt taldriku hammastel üle. Ja seepärast sild ei töödanudki kui vedu taga oli.
Olin endale juba igaks juhuks ostnud uue kasutatud silla valmis. Aga kuna sel tundus ka liiga suur loks sees, siis otsustasin ta ennem korra lahti võta kui alla panen. Ja üks otsa laager oli sel lihtsalt kinni roostetanud. Algselt ma arvasin, et see kuuriall külmas seismisest tiba kinni külmetanud. Selle ma sain teada muidugi alles siis kui olin silla ära ostnud ja koju toonud. Differentsiaali sateliitide loks sai reguleerseibidega kõrvaldatud. Püsikiiruseliigendid said uue määrde sisse ja ühe pooltelje/poolassi rattalaagri poolne plaat sai uue vaskpuksi. Ning käändtelje munakad/otsad ? (ei tea õiget nimetust) said uue vildi ja tihendi ning silla sisesed pooltelje simmerlingid said ka uued.
Sõites tundub auto nüüd oluliselt vaiksem ja sujuvam olevat. Aga see pole ka ime muidugi arvestades mis seal sillas ennem toimus.
Pildi materjali kahjuks väga asjalikku pole sest käed olid enamuse ajast määrdevaseliini ja õliga koos ning ei saanud fotokat kätte võtta.
Uue silla Dillfer vol 1
Uue silla Dillfer vol 2
Kinni roostetanud rattalaager
Vaade teo laagri otsa poolt differentsiaalile.
Kääntelg sai ka uue vildi ja simmerlingid.