Roolivõimendi

Roolivõimendi puhul sai siis juba järeleproovitud lahendust pruugitud.

4×4 foorumis on muidugi selle süsteemi kohta vastakaid arvamusi… selline kombo jääb nõrgaks mõnede arvates ja soovitatakse LC karpi ja pumpa.

Kuna mul eriline offroad elajas see masin pole siis jäin kindlaks bmw lahendusele.

5- seeria BMW roolikarp koos GM tilgakujulise pumbaga millel on paak ja pump ühes kestas.

Asjad leidsin romulast ca 800 krooni eest.

Vajaminevad voolikud sain hydroskandiast. Maksid midagi 200kr kanti.

Voolikute valmistamisel tundus mulle loogiline, et jämedam voolik viib surve pumbast roolikarbipeale

ja peenem on tagasivool.

Tegelikkuses osutus asi siiski vastupidiseks. Peab hüdraulika aluseid ilmselt veel paar korda läbi lugema.

Kuna Uaziku rooliots bmw roolikarbi käpa otsa ei istu ja õige nurga all olevat koonusfreesi oli raske leida

ning metallifirmad nii väikese tööga jutule ei võta.

Siis lahendus leidis aset sellisel kujul, et nii uazi kui bmw käpad tuli keskelt pooleks lõigata ning omavahel kokku keevitada.

31 tolli rehve keerab kerge vaevaga.

 

voolikud

voolikud2

pinguti

kinnitus

altvaade

käpp

Lisa kommentaar