Siin siis väike ülevaade mu w124 AT kasti remondist.
Asi sai alguse sellest et kast ei tahtnud edaspidi hästi liikuda. Tagurpidi oli korras.
Edasi liikus jube vaevaliselt justkui autol oleks pidurit peal hoitud ja siis gaasipedaal põhjas hakkas liikuma.
Käigukasti õli oli täiega ära põlenud ja kärsahaisuga. Ning oli üsna selge et see ei ole juhtbloki viga vaid juba midagi mehaanilist on kastis katki.
Saigi kast alt ära võetud ja lahti harutatud. Viga ei pidanudki kaugelt otsima sest juba kasti otsakaant ära võttes vaatas vastu metallipuru ja põlenud sidurikettad. Tegemis oli siis B3 siduri ketastega mis kokkusurumisel rakendavad tagurpidi käigu. MIks nad ära olid põlenud?
Selgus et B3 kolb mis kettaid kokku surub omab kolvi tagumisel poolel tifti mis hoiab kolbi õiges asendis on ära murdunud. Ja jäänud kolvi taha viltu ning kolb ei saanud tagasi tõmbuda korralikult.
Seega siis edaspidi sõites olid tagurpidi käigu sidurikettad koguaeg kokku surutud, ning põlesid omavahel korralikult kokku. Sellest ka ärapõlenud õli ja metallipuru ning friktsioonketta tolm terves kastis laiali. See omakorda põletas üsna tugevalt B2 pidurilinti. Remondi käigus sai siis välja vahetatud enamus kasti tihendeid ja üle reguleeritud B2 pidurilindi käik ning B3 kolvi käik. Samuti siis vahetatud B3 friktsioon ja metall kettad. Samuti uus vaakum regulaator
Muidugi ei läinud kõik nii lihtsalt kui oleks võinud. Kui kast sai alla pandud, õli sees ja mootor töös. Tekkis leke. Algselt arvasin et vaakumregulaatori o-tihend. Aga lähemal vaatlusel modulaarrõhu mõõtmise poldi korpusesse keeramisel on korpusesse mõra tekkinud. Manuali järgi oli kinni keeramise jõud 13Nm aga ilmselt kast aastatega rabedamaks muutunud ja andis järgi. Ja siis jälle tagurpidi tagasi kast alt ära ning alumiiniumi keevitusse. Keevitusega aitas mind selline firma nagu TESPERA