Tagasilla remont ja KEMPPI lukk

Kuna ülevaatusel selgus et tagasilla teo laagris on jõhkramat sorti loks siis otsustasin asja lahti võtta. Selgus, et teo otsa laager oli laiali jooksnud ja taldriku hammastest tükid puudu. Sai siis tigu ja taldrik välja vahetatud. Ning kui juba sild sai lahti võetud otsustasin ka diffri sateliidid lukku kokku keevitada.

Silla diffri reguleerimine on ikka üks piinarikas töö. Vähemalt konkreetse juhtumi puhul. Tegin seda esimest korda ja loodan et asi tuli üldse välja. Kõik halvasti reguleerimised ei pruugi kohe undamise või krt teab millisel moel välja lüüa.

Diffrit lahti võttes leidsin sealt väga vähe reguleerseibe. Diffri põhilaagritel ja teo laagritel puudusid need sootuks. Millegipärast ma usu et neid polnud vaja. Kogu differ on silla korpuses ringi liikunud ja mitte tsentreeritult, ning seega käbi otsa laagri juurest korpuse tükke kaasa haaranud.

Ühesõnaga sai enamus sisust välja vahetatud.

Vanad põhilaagri liud sai silla korpusest välja seliselt, et keevitasin neile suure vooluga ringi peale. Praktiliselt hüppasid ise pesast välja 🙂 Pressisin uued asemele ja kokkupannes ei surunud difri poolseid laagreid täiesti lõpuni ja keerasin silla põlemad pooled kokku. Võtsin silla uuesti lahti ja mõõtsin laagri ning diffri vahelise pilu ära lehtkaliibriga. ning lisasin vastavalt reguleerseibe. Teo kaugust reguleerivaid seibe ma kahjuks meie poodidest ei leidnud. Aga õnneks värviga hambuvust proovides oli muster ilusti keskel. Teo enda laagri reguleerseibe ei suutnud ma ka kuskilt leida. Pole kahjuks ühtki tuttavat treialit kah keda selliste muredega tüüdata. Ja suurfirmad küsivad liiga palju raha ja enamasti ei taha üldse tegeleda nii väikeste tellimustega. Kuna mul vedeles üks vana sild keldris siis lammutasin selle teo lahti ja sain sealt seibid.

Ja veel endale märkuseks et seda vene transmisiooni õli ei tasu kasutada. No see absoluutselt ei taha enam detailide küljest ära tulla, nagu liim.

 

 

Lisa kommentaar